Rammus Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Precis så är det för mig med. Tror det har något med Telia eller shit att göra, Lät en av mina polare testa och han har fixat servers osv i 4-5 år snart. Och han sa det var något fel. :P Tror vi har samma version av router, Den är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 kanske har nåt med tele2 att göra ska ringa dit och fråga på måndag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) Min server är igång tack så mycket alla som har hläpt mig ;) IP Adress: 192.168.0.64:27015 Heter fun maps Kom gärna och besök det ;) Redigerat 29 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) nån som vill va med? Redigerat 30 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Hej än en gång nu funkar min server till 50%. Enda problemet är bara att det är bara svenskar som kan spela är det nån som vet varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Kan nån hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Vad vill du ha hjälp med då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) kolla VIKTIG EDIT på första inlägget eller inlägget som jag skrev: Hej än en gång nu funkar min server till 50%. Enda problemet är bara att det är bara svenskar som kan spela är det nån som vet varför Redigerat 4 Maj 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Det kan jag inte svara på just nu... Du får ta och googla fram det? Eller skriv på Steam:s forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Steams forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Steams forum Sen skriver du bara att du har problem med din server ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Orkar inte gå dit och leta efter svar varje dag ,desutom så måste jag förklara allt igen och får samma frågor t.ex "Har du öppnat portar Öppna dina portar Låt den igenom ditt brandväg" :P Men tack ändå ;) Nån annan som kan hjälpa inga prova att googla tack!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg