SvenskaSpel Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 hej jag är 7 år och söker ett spel man är ond på typ som fable och overlord även fast jag inte är så gammal så kan jag klara av rätt så svåra spelJa du är ju 7 år! Så My Little Pony Är nog ett jätte Bra Spel! Eller vad [Asd] Tycker [Asd] Du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god.Åldersgränsen Det e inte ålders gräns, det är rekommenderat ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god. Åldersgränsen Det e inte ålders gräns, det är rekommenderat ålder. Bara att dom flesta föräldrarna vill nog inte att deras 7 åriga barn ska spela spel som är rekommenderat för 18+ :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 hej jag är 7 år och söker ett spel man är ond på typ som fable och overlord även fast jag inte är så gammal så kan jag klara av rätt så svåra spel Kör Fallout 3 och var ond. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 hej jag är 7 år och söker ett spel man är ond på typ som fable och overlord även fast jag inte är så gammal så kan jag klara av rätt så svåra spel Kör Fallout 3 och var ond. :) Varför? Då lär alla bara försöka ta död på en ändå så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) overlord 2 har jag men vad kan man göra för onda saker på fallout 3 då Redigerat 21 Mars 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) hej jag är 7 år och söker ett spel man är ond på typ som fable och overlord även fast jag inte är så gammal så kan jag klara av rätt så svåra spel Kör Fallout 3 och var ond. :) Varför? Då lär alla bara försöka ta död på en ändå så... Det kommer ju "hitmens" som försöker ta död på en om man är god också... :P Redigerat 21 Mars 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god. Åldersgränsen Det e inte ålders gräns, det är rekommenderat ålder. Bara att dom flesta föräldrarna vill nog inte att deras 7 åriga barn ska spela spel som är rekommenderat för 18+ :rolleyes: Lol... Var det bara mina föräldrar som inte brydde sig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) my little pony är ett bäbis spel och jag får spela spel med åldersgräns 18 Redigerat 22 Mars 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god. Åldersgränsen Det e inte ålders gräns, det är rekommenderat ålder. Bara att dom flesta föräldrarna vill nog inte att deras 7 åriga barn ska spela spel som är rekommenderat för 18+ :rolleyes: Lol... Var det bara mina föräldrar som inte brydde sig?? Nä, jag känner igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 my little pony är ett bäbis spel och jag får spela spel med åldersgräns 18Köp Fallout 3 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 ok men vad går det ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.