JePPe9 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) han måste ha vanliga IV om han köpte via microsoft points Redigerat 24 Mars 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Japp, han kan ju inte endast köra med expansionen, han måste ha köpt IV innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Men om man köper expansionerna så behöver man inte vanliga IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Han hade IV när vi försökte. Ett annat irriterande moment är när jag ska spela vanliga IV efter t.ex TLAD så måste jag starta ett nytt spel och sedan ladda ett annat... Redigerat 24 Mars 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Jag har IV TLAD och TBoGT spelar TBoGT online hela tiden. Äger ut alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Han hade IV när vi försökte. Ett annat irriterande moment är när jag ska spela vanliga IV efter t.ex TLAD så måste jag starta ett nytt spel och sedan ladda ett annat... Hhmmm....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.