Link1 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Höger klicka -> Ta bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Vill du inte byta webbläsare? :( Jag rekommenderar att du gör det, till Mozilla Firefox eller Google Chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Vill du inte byta webbläsare? :( Jag rekommenderar att du gör det, till Mozilla Firefox eller Google Chrome. Det var ju inte det han frågade om, han frågade ju hur man får bort tidigare och favoriter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Det jag menar med addresfältet är alltså där man skriver in sidan. där det står google, klickar man på pilen ner så man ser alla addreser men har. där står det favoriter och tidigare :S fattar ni vad jag menar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja har nyss installerat vista på min dator och allt funkar bra. installerade nyss Explorer 8 också. Men där i addresfältet eller vad det så om jag klickar och alla mina länker kommer fram visas även ''Tidigare'' och ''favoriter'' alltså i addresfältet. Någon som vet hur man tar bort det här?? stör mig rent allmänt på det. Vill inte byta webbläsare heller Tacksam för svar/ Link1 Det jag menar med addresfältet är alltså där man skriver in sidan. där det står google, klickar man på pilen ner så man ser alla addreser men har. där står det favoriter och tidigare :S fattar ni vad jag menar? :) Ta bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 jag fixa det. Tryckte på ''verktyg'' ''internetalternativ'' ''innehåll'' flicken komplettera automatiskt ''inställningar'' och bockade BORT ''favoriter'' tack för all hjälp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.