prestige Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Hej, vrf använder jag bara 1 processor när jag har Intel Core 2 Duo processor T6500, o jag kan inte ändra till 2 :S Hjälp, vad ska jag göra?! Snabba svar tack snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Processorn består av två kärnor, inte två processorer. Jag ser inget fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Processorn består av två kärnor, inte två processorer. Jag ser inget fel Just det, innan jag installerade om min data helt så stod det 2 där istället för 1 för då kunde jag ändra till två. men nu 1 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Kryssa ur "antal processorer" sen så stänger du ner och går in på det igen. Sen så tror jag att du borde få tillbaka 2 istället för 1 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Vad är felet? Tror knappast du har två stycken processorer, möjligtvis 2 kärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Vad är felet? Tror knappast du har två stycken processorer, möjligtvis 2 kärnor. Jag vet inte vad det heter o så men, jag tog upp ttråden för jag tyckte det va lite konstigt att det kanske va nåt fel med datan men nu fick jag tillbax 2, så vad är "kärnor" x) "Man lär sig nåt nytt varje dag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Så nu kan jag välja mellan 1-2, vad är bäst? vilket ska jag ha på 1 elr 2 ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Så nu kan jag välja mellan 1-2, vad är bäst? vilket ska jag ha på 1 elr 2 ? :D Det kommer inte göra någon skillnad då du bara har en processor. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Så nu kan jag välja mellan 1-2, vad är bäst? vilket ska jag ha på 1 elr 2 ? :D Det kommer inte göra någon skillnad då du bara har en processor. :blink: Tror nog datorn menar kärnor ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) Så nu kan jag välja mellan 1-2, vad är bäst? vilket ska jag ha på 1 elr 2 ? :D Det kommer inte göra någon skillnad då du bara har en processor. :blink: Tror nog datorn menar kärnor ändå. De gör det hyfsat otydligt, ändå skrek TS efter hjälp. EDIT: Tydligen var det kärnor, kollade på min dator och där stod det ända till fyra. Sen behöver du heller inte bocka i rutan, då den använder alla isåfall. Redigerat 22 Mars 2010 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.