360Xbox Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Jag har funderat på att köpa en 120GB hårddisk till mitt Xbox 360. Just nu har jag 15GB och det är ganska tajt. Men jag undrar en sak, om man flyttar sparningar mellan en 15GB och en 120GB, förlorar man då alla sina off-line achievements? Gamerscore totalt som jag har fått off-line är ca 20000 G, och det vill jag inte förlora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Jag tror inte så. Dom försvinner iallafall inte om man flyttar till memory card och vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Nej. Har du fått ett achievement offline så registreras det på Microsofts servrar nästa gång du ansluter dig till Live. Vilket betyder att du inte kommer att förlora några offline-cheevos så länge du varit online minst en gång sen du fick dem. That's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Nej. Har du fått ett achievement offline så registreras det på Microsofts servrar nästa gång du ansluter dig till Live. Vilket betyder att du inte kommer att förlora några offline-cheevos så länge du varit online minst en gång sen du fick dem. That's it. Fan va härligt!Går det också utan att det försvinner om man har en Transfer Kit. Varifrån får man tag i en transfer kit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 (redigerat) Ja, annars skulle det bara vara fånigt. Det är ju liksom det transfer kits är till för. :rolleyes: Du kan beställa ett genom att ringa MS telefonsupport och beställa ett. Det brukade vara gratis, men nu kostar det typ 140 spänn, eller nåt sånt. Kan ju tillägga att jag vet detta eftersom jag själv är i samma situation som du, och ska beställa en sån där kabeljävel så fort jag orkar. Redigerat 23 Mars 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.