Denisb Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Jag kan vara med :) adda clonkan421 på steam Addat! Här är nuvarande maplisten: de_dust2 cs_assault de_strom cs_italy cs_dust de_aztec cs_office de_airstrip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Ja detta är en bump! Om det är inga fler som vill vara med så kan jag be admin låsa detta tråden då det aldrig kommer bli av be grund av få spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Nej jag är inte ledare det är Kim. Usch vilka maps? de_dust2 de_inferno de_nuke Dom ska åtminstone vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Kanske tittar in. Btw, de_strom och de_airstrip suger. Nuke, inferno, train och d2 duger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Ok, ska jag lägga dig till listan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 På stora turneringar så kör dom barnorna jag sa. Ibland kan dom dra in train men det är inte ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 (redigerat) På stora turneringar så kör dom barnorna jag sa. Ibland kan dom dra in train men det är inte ofta. ja men detta är inte en turnering. Det är vanlig spelkväll, det är gör jag bara så att man kan spela. EDIT: Sorry såg inte ditt inlägg så blir lite snurrig... Men visst vi kan har dom banorna. Men jag får tänka på andra så det blir: de_dust2 de_inferno de_nuke cs_assault Redigerat 25 Mars 2010 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jodå, Är det idag du tänkte dig? Skriv ett PM med ditt Steam, Ska rensa 50+ vänner och lägga till nya. Får 5-10 inbjudningar varje dag. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Jodå, Är det idag du tänkte dig? Skriv ett PM med ditt Steam, Ska rensa 50+ vänner och lägga till nya. Får 5-10 inbjudningar varje dag. -.- Skriver här istället BosanskiCevap EDIT: Det blir ej av! Jag ska tydligen resa iväg. Så kommer inte kunna ha servern uppe tills måndag ( min dator drar mkt ström ). Så sorry alla som ville vara med men det går inte! Admin lås! Redigerat 26 Mars 2010 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Synd Men efter lovet kan vi ha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Varför ska admin låsa? Ändra bara trådens namn , datum etc.. Så kan vi ha det en annan gång. :) Flera som kanske ser denna tråd och vill vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Varför ska admin låsa? Ändra bara trådens namn , datum etc.. Så kan vi ha det en annan gång. :) Flera som kanske ser denna tråd och vill vara med. Visst det är bara att skicka antaglien PM till mig med förslag eller skriva i tråden så gör jag det kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg