DjLudde Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 (redigerat) Varför e inte ja me på listen? :( Anyway kör mest Mortal Kombat för tillfället men om någon vill köra typ bfbc2 eller black ops adda Kuddizh Redigerat 7 Juli 2011 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Ja det är jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 (redigerat) Ja det är jag...Världen är bra liten. :P(Kolla min press om du inte fattar) Redigerat 20 Juli 2011 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Bytt från procco till Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 (redigerat) openingtitles <--- Ska sen göra en mw2 account med clan tag, fast Openingtitles e main Redigerat 2 Augusti 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Den första som postade portabel ID till denna tråd var jag! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 (redigerat) Världen är bra liten. :P(Kolla min press om du inte fattar):P Btw nu är mitt PSN Wezsc_Switch Redigerat 23 Oktober 2011 av HyPeZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 pp-pontus spelar mest AC: Brotherhood och ibland Red Dead Redemption :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Redigerat 21 December 2011 av ROMARIO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.