Gäst Cakeguy Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Vad är det som är bra med Mx518???Otroligt bra glid, Bra för gaming osv Du har fan inspirerat mig din jävel. Får köpa den inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Det är ju en smaksak, jag väljer antagligen Mx518 över den dyraste bästaste musen som skapats eftersom jag är sååå van vid den efter att ha haft den i 5 år säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 SteelSeries har bra grejer.Men Personligen tycker jag MX 518 är bättre. Då deathadder är dyrare och har inte lika bra glid (Tycker jag iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 Deathadder -> 3.0 -> mx518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Tråd: Gaming: Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse, QPAD 5K Pro GamingLaser Mouse eller Razer Imperator. Arbete:Vilken fan som helst duger! Dagliga vanor: Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse Trådlös: Gaming: Ace Mouse ML400W , Razer Mamba WirelessGaming Mouse 5600dpi och Ace Mouse ML20WWireless Nano 1600D. Arbete: Vilken fan som helst också! Dagliga vanor:Ace Mouse ML20WWireless Nano 1600D Rekomenderad Trådlös:Ace Mouse ML400W Tråd: Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 Vill gärna ha den, vet dock inte vilken jag ska ha, MX518 eller Razer Deathadder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) är bara en smak sak, men jag själv föredrar steel series musarna då dom är billiga och sköna samt snygga i mina ögon Redigerat 24 Mars 2010 av Red_fox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 Vill gärna ha den, vet dock inte vilken jag ska ha, MX518 eller Razer Deathadder... Jag är en gamer som har använt många musar, bytt ut många musar, köpt många musar, men min Razer Deathadder funkar lika bra som när jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 Vill gärna ha den, vet dock inte vilken jag ska ha, MX518 eller Razer Deathadder... MX 518, Lika bra som deathadder, Mer glid dock, och billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Vilken är enklast att börja med? För med Logitech G9x var det väldigt avancerat. Jag behövde ställa in vikter, exakt känsligthet och allt det där. Har heller inte råd med Razer Deathadder just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Lägg av med MX518, den är inte ÖVERDRIVET BRA. Deathadder -> MX518 Vill gärna ha den, vet dock inte vilken jag ska ha, MX518 eller Razer Deathadder... MX 518, Lika bra som deathadder, Mer glid dock, och billigare. Bullshit is obvious bullshit. Vilken är enklast att börja med? För med Logitech G9x var det väldigt avancerat. Jag behövde ställa in vikter, exakt känsligthet och allt det där. Har heller inte råd med Razer Deathadder just nu. Spara till en deathadder, värt det. Redigerat 24 Mars 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.