Jote Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 (redigerat) Herregud, nån mod kanske borde kolla IP-adresser. :_ Anonym007 = Ghostbuster9 = Attention Whore Nittionio, håller med dig. Redigerat 31 Mars 2010 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 I rest my case. Mod kan låsa tråden i "förebyggande syfte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Anonym007: Senast här: Idag, 18:32:34 Ghostbuster9: Senast här: Idag, 18:39:27 Ni har inte övertygad mig än iaf, tiderna är så nära varandra att de mycket väl skulle kunna vara en inloggning och utloggning från samma person. Anonym007, om du känner för att bevisa att du inte är ett troll så finns min msn-adress i min profil. Tänkte precis samma sak lol.. Ghostbusters säger "Jag är den ägiga killen han snackar om som alla brudar älskar och är bäst och snyggast".Anonym007 säger "TÄNK OM JAG KUNDE VARA SOM HAN", I lol´d. Om det är så att vi dave har sant så är han nog ett av de sämsta trollen ever. Han är blyg, ensam, konstig och lever i sin egen värld men vart kommer troll ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.