Zhug Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Jag tycker att du ska överklocka din nya, den lär inte crasha ifall du bara vet vad du håller på med, och vad din processor verkligen tål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Nja, jag avstår nog då. Och min nya behöver jag inte överklocka. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Varför inte det? :P Du kan få den bättre än vad den redan är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Men kanske inte mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Varför inte det? :P Du kan få den bättre än vad den redan är.. Garantin flyger åt helvete, datorn slukar mer ström, datorn blir mycket varmare, eventuellt ostabil. Kan säga dig att det inte är lätt att reseta bios på en laptop ifall man får den ostabil nog att inte boota. Några av skälen till att man inte ska överklocka en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Varför inte det? :P Du kan få den bättre än vad den redan är.. Garantin flyger åt helvete, datorn slukar mer ström, datorn blir mycket varmare, eventuellt ostabil. Kan säga dig att det inte är lätt att reseta bios på en laptop ifall man får den ostabil nog att inte boota. Några av skälen till att man inte ska överklocka en laptop. Jag tror att han menade att jag skulle överklocka min stationära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Yes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.