Chagi Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Svenskar suger på alla språk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Dra icke alla över en kam nu, var noga med att skriva "de flesta svenskar" eller "den genomsnittlige svensken" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Kan även meddela att svenskar rent generellt suger på sitt språk. Tro inte att det bara är 12åringar som särskriver och använder tusen utropstecken.jo, men ingen över 15 skriver väl sådana block? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Det är inte omöjligt att en 40-åring skulle kunna ha skrivit OPn, tyvärr. Jag tror också att det är ett troll, men inte på grund av hans dåliga svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 finns otaliga sätt som pekar på varför det är ett troll, ungefär lika många som han har ord i texten skulle jag gissa på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 finns otaliga sätt som pekar på varför det är ett troll, ungefär lika många som han har ord i texten skulle jag gissa på. Finns otaliga sätt som pekar på varför du är en bitterfitta, ungefär lika många som du har ord i texten skulle jag gissa på. Vafan spelar det för roll om han har kass svenska/trollar? Det är ju när du skriver dina sura inlägg som han blir glad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Jag skiter väl fullständigt i om han blir glad eller inte. Det jag gillar är att leka lite "troll buster" och peka ut dem så fort så möjligt så att de blir ägda. B) för då är jag ascool och får massa rep+ av alla runt omkring mig. Btw den här tråden borde låsas snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Jag skiter väl fullständigt i om han blir glad eller inte. Det jag gillar är att leka lite "troll buster" och peka ut dem så fort så möjligt så att de blir ägda. B) för då är jag ascool och får massa rep+ av alla runt omkring mig. Btw den här tråden borde låsas snart... Men du äger ju inte dom när dom redan är döpta till Mr.Obvious :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Man får försöka leva på det lilla man får. :lol: *dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Urspårad tråd, skärpning. Låses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg