halopro96 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Citera
halopro96 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Citera
Fjeddo Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 (redigerat) jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Kan du länka till stället där du köpte spelet och paketet. För i Counter Strike anthology så följer inte source och de andra spelen som du sa med. Redigerat 23 Mars 2010 av ReMemberMe Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Om du har fått source installerat, Så har du köpt fel.Source är inte med Counter-strike anthology. Citera
halopro96 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Om du har fått source installerat, Så har du köpt fel.Source är inte med Counter-strike anthology. men asså jag vet inte, det står på fodralet att de är original spelet och CZ men jag köpte det på Expert Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Om du har fått source installerat, Så har du köpt fel. Source är inte med Counter-strike anthology. men asså jag vet inte, det står på fodralet att de är original spelet och CZ men jag köpte det på Expert Kan du ta en bild på fodralet? Citera
halopro96 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Om du har fått source installerat, Så har du köpt fel. Source är inte med Counter-strike anthology. men asså jag vet inte, det står på fodralet att de är original spelet och CZ men jag köpte det på Expert Kan du ta en bild på fodralet? sök på google, Counter strike 1, så ser fodralet ut! Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Om du har fått source installerat, Så har du köpt fel. Source är inte med Counter-strike anthology. men asså jag vet inte, det står på fodralet att de är original spelet och CZ men jag köpte det på Expert Kan du ta en bild på fodralet? sök på google, Counter strike 1, så ser fodralet ut! Jag vet hur det ser ut, Men kan du länka till en bild som just ditt ser ut som? Citera
halopro96 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 jag har installerat counter strike anthology 1 och på steam står det på cs och condition zero : pre-load complete... och när jag dubbelklickar på cs så kommer man dit där man kan köpa de... HJÄLP! Du måste skriva in koden i steam. Jag har gjort det, det ända som händer är att counter strike source, DoD source och Dod och half life installeras Om du har fått source installerat, Så har du köpt fel. Source är inte med Counter-strike anthology. men asså jag vet inte, det står på fodralet att de är original spelet och CZ men jag köpte det på Expert Kan du ta en bild på fodralet? sök på google, Counter strike 1, så ser fodralet ut! Jag vet hur det ser ut, Men kan du länka till en bild som just ditt ser ut som? men det ser EXAKT likadant ut!!!!!! Citera
Fjeddo Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 http://loading.se/images/03/83/cover_f725d...9335f84a3_l.jpg - det? Om det ser ut så så kan du inte ha fått med Source. ;S Citera
halopro96 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 http://loading.se/images/03/83/cover_f725d...9335f84a3_l.jpg - det? Om det ser ut så så kan du inte ha fått med Source. ;S japp, men jag har Source :S asså det e helt sjukt! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.