SNUFFINATOR Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Köpte ny dator för ca 2 veckor sedan, funkar perfekt för att spela. Men sen när jag har många program på, t.ex Skype,Steam,Msn,iTunes,Spotify, så brukar datorn frysa till. Dvs, jag kan inte röra musen och om jag hör på musik då så laggar musiken fast och jag måste stänga av via knappen på burken. Redigerat 27 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Gissar på en bug i W7. Har du senaste versionen av det? Borde uppdatera sig själv iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Ska se, har några uppdateringar som ska uppdateras när jag stänger av datorn. Bara något med webbläsare men 1 som var något om min skärm, kan ju ta och installera den och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Alla drivrutiner för moderkortet installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 (redigerat) Var kan jag se det? Var gör jag det? Redigerat 25 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Var kan jag se det? Var gör jag det? Det borde du kanske bäst veta själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Nej tyvärr så vet jag inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Behöver verkligen hjälp med detta, har säkert blivit tvungen att trycka på knappen på datorn över 30 gånger nu :( Datorn är bara 2 veckor gammal :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hm. Ladda hem Everest. Kolla vilket moderkort du har och vilket grafikkort du har. Gå in på google.se, och sök på [iNSERT MODERKORT NAMN HERE ] drivers. likadant med ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Villken? :s http://img717.imageshack.us/img717/2779/lawlz0rzzzz.png Redigerat 27 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Moderkort -> Moderkort Tror allt finns på "sammanfattning" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Ursäkta mig för min tröghet men vettefan.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.