halopro96 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Haha jag köpte Counter Strike: Anthology 1 Fick med en CD-Key till CS Source paketet! Hur ofta händer det? Dock funkar inte CS 1.6 eller CZ.. Har detta någonsin hänt er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Ganska onödig tråd... Min kompis fick två stycken Aliens VS Predator (360) när han beställde. Det var ungefär en månad sen och han mailade in men de har inte svarat :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Onödig tråd, men det är väl inte särskilt vanligt att få fel kod. ;D Ganska onödig tråd... Min kompis fick två stycken Aliens VS Predator (360) när han beställde. Det var ungefär en månad sen och han mailade in men de har inte svarat :lol: Är han störd? ;OOfta man berättar om man får 2st xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Onödig tråd, men det är väl inte särskilt vanligt att få fel kod. ;D Ganska onödig tråd... Min kompis fick två stycken Aliens VS Predator (360) när han beställde. Det var ungefär en månad sen och han mailade in men de har inte svarat :lol: Är han störd? ;OOfta man berättar om man får 2st xD Haha samma har hämt med min dator! På beskrivning stod det att graffet var ett GeForce GT 130m men när jag fick den var den installerad med ett GeForce GT 240m !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/cool-story-bro.jpg Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg