minilena Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Hur i hela friden gör man för att få en bild till sin lilla ruta till vänster om ett inlägg? Jag hittar inte något ställe man fixar en sån på. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Det står i FAQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Gå in på Min Kontrollpanel>>Avatar Inställningar och där så väljer du en bild! Eller laddar upp en som du vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag tror hon har klarat det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jo jag ser det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.