pontaxxr Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 tankafett.com nerlagd ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 tankafett.com nerlagd ? Servern har säkert kraschat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Nej, enligt mina källor så kommer tankafett inte upp igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Du skojar va? Om inte måste du länka mig dina källor! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 http://www.facebook.com/#!/pages/Tanka...11420842?ref=nf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 O Crap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Nej, enligt mina källor så kommer tankafett inte upp igen. craaaaaap! Nej, men seriöst.....Jag kommer sakna Tankafett. Eller kommer jag? De tog ju bara torrenter från Thepiratebay. Ah well... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Nej! Jag som just upptäckte den sidan! Vart kan man fixa film nu då???? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 (redigerat) Nej! Jag som just upptäckte den sidan! Vart kan man fixa film nu då???? :( Ehm...TPB....(Thepiratebay) Redigerat 25 Mars 2010 av Theshawty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Vill bara påpeka att enligt mig bryter tråden inte mot §3.7, han bara frågar om en hemsida är nerlagd. Denna tråden passar inte in om man läser regeln ord för ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Synd att Tankafett är nedlagt, fast torrentsen där var väl från TPB? I så fall så är det ju inga problem. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Nej! Jag som just upptäckte den sidan! Vart kan man fixa film nu då???? :( Ehm...TPB....(Thepiratebay) Vad var det som var regelbrott nu då? För att jag svarar på en fråga? Alright. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg