JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Som rubriken säger.... hur startar man IE8? Har letat ihjäl mig men hittar inte ett skit hur man startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Som rubriken säger.... hur startar man IE8? Har letat ihjäl mig men hittar inte ett skit hur man startar. Villket operativsystem har du? Om du har Windows 7: Redigerat 26 Mars 2010 av Battlefront Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Som rubriken säger.... hur startar man IE8? Har letat ihjäl mig men hittar inte ett skit hur man startar. Villket operativsystem har du? Om du har Windows 7: Windows XP Professional Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Som rubriken säger.... hur startar man IE8? Har letat ihjäl mig men hittar inte ett skit hur man startar. Villket operativsystem har du? Om du har Windows 7: Windows XP Professional Ehm? Någonsin testat klicka på start och sedan Alla Program och leta i listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Som rubriken säger.... hur startar man IE8? Har letat ihjäl mig men hittar inte ett skit hur man startar. Villket operativsystem har du? Om du har Windows 7: Windows XP Professional Har du installerat Internet Explorter 8? Om inte kan du hämta det på: http://www.microsoft.com/sverige/windows/i...er/default.aspx Om du har installerat det, prova Start > Alla program > Internet Explorer Om den inte finns där, bör filen iexplore.exe ligga i: "C:\Program\Internet Explorer\iexplore.exe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 google.com/chrome -> download google chrome -> klicka på genväg -> enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 nej fyfan, inte övervakargoogle, ladda ner firefox om du ska byta. om du ändå vill köra med kapitalistskiten IExplorer så gör du så här: tryck [windows-knappen]+r, sen skriver du in IExplore.exe och trycker enter. startar inte skiten ändå har du inte installerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Nä. Chrome tar firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Firefox!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Detta är ingen "Vilken webbläsare är bäst?"-tråd. Här laddar du hem IE8: http://www.microsoft.com/windows/internet-...wide-sites.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hehehe..... ja jag har installerat internet explorer men allt kom förutom det man startar IE8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Hehehe..... ja jag har installerat internet explorer men allt kom förutom det man startar IE8.Allt kom förutom det man startar IE8? Förtydliga, tack. Redigerat 27 Mars 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.