27Caramele Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) har nyligen fått en vivaz telefon och jag undrar om ni vet vart jag kan få tag i några gratis applikationer och spel? Redigerat 4 April 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 har nyligen fått en vivaz telefon och jag undrar om ni vet vart jag kan få tag i några gratis applikationer och spel? Testa Googla först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 det har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 det har jag gjort hittar du det inte där så finns det nog inga apps (om du menar gratis). Annars kan du ju köpa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Comet Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Ge er, jag har MASSOR AV applikationer bla Spel: ssx 3 Rally Master ScummVM HeavyWeapon TRG SA Pizza Shop FreeFlight Space Dancer Doodel Jump Lets Golf Guitar Rockband Up PDC World... Darts Guitar Hero 5 Bowman 2 WCPool 2009 DJ Mix Tour LocoRocco Alla dessa spel är testade, är av kvalitet fungerar och kan spelas felfritt på Vivazen, vissa av dessa måste dock signas med ett certifikat om nån behöver hjälp med hjälper jag er gärna. Touch apps Touch Burp Finger Scan Blackboard Skissa med stylus Touch Guitar Touch Piano Musik/Film program Mobbler Equalizer Spotify CorePlayer ALLA program är testade det finns förövrigt MASSOR, tusentals FUNGERANDE apps till Vivaz, man ska helst int söka på självaste spelen till mobilen , utan helst vilket opeartiv system och upplösning ex Symbian S60 360x640 games etc etc Om ni behöver mer hjälp, fråga, förövrigt kommer jag nog starta en ny tråd eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.