Devilthehalm Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag har precis blivit bannad från UFB serverna speciellt superhero mod. Hur gör jag? Kommer jag att kunna komma in igen!? Svara, skulle vara skitschysst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 varför blev du bannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 28 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 För att jag skrev in massa bokstäver bara men jag på en skrev jag .exe och sen massa bokstäver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Brukar ju stå av vem och reason du blev bannad för? Checka upp det! http://ufbteam.com/phpbb/ Gå ner till "English" och klicka på Bans, Skriv in ditt STEAMID och fråga varför du fick ban. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 28 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Kommer jag att kunna komma in igen på superhero mod? Var skriver jag in min steam ID Var skriver jag in min steam ID Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Starta CS. Joina en server och skriv "status" i consolen, kopiera ALLT som står på ditt namn och kopiera, Dom vet vad ditt STEAMID är då. Hur ska jag veta om du kommer in igen? Du får ju skriva som jag sa. Redigerat 28 Mars 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 28 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Starta CS. Joina en server och skriv "status" i consolen, kopiera ALLT som står på ditt namn och kopiera, Dom vet vad ditt STEAMID är då. Hur ska jag veta om du kommer in igen? Du får ju skriva som jag sa. Vad är consolen? Ursäkta om jag inte vet så mkt. Var är consolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Starta CS. Joina en server och skriv "status" i consolen, kopiera ALLT som står på ditt namn och kopiera, Dom vet vad ditt STEAMID är då. Hur ska jag veta om du kommer in igen? Du får ju skriva som jag sa. Vad är consolen? Ursäkta om jag inte vet så mkt. Var är consolen Klicka på § så öppnas den. (om du har den aktiverad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 28 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Men det är ju inte säkert om dem vet vad mitt steam ID är Jag har skrivit in status nu på console och vad ska jag göra nu Starta CS. Joina en server och skriv "status" i consolen, kopiera ALLT som står på ditt namn och kopiera, Dom vet vad ditt STEAMID är då. Hur ska jag veta om du kommer in igen? Du får ju skriva som jag sa. Vad är consolen? Ursäkta om jag inte vet så mkt. Var är consolen Jag har skrivit in status nu vad gör jag Kan ni svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Se vad det står i consolen under ditt namn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Joina VILKEN server som helst, Ta och skriv status i consolen och kopiera sedan allt på raden vid ditt nick. Sen får du klara dig själv och posta en tråd som du gjorde fast på DERAS sida, Och dom säger varför du fick ban. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg