sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Lätt Intervention! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Intervention är roligare att göra orealistiska saker med. Barrett är bättre som precisions skytte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Intervention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teamlazy Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Intervention för qs, ts och sniping ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Barret 50. Cal alltid! Mer skada, funkar lika bra att göra trickshot och quickscopes, och låter bäst i hörlurarna B). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamearn Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Jag vet inte riktigt, men jag gillar Intervention mer.. Barret kan vara kul att spela med ibland ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Tycker inte alls om Barret... haha! Nog för att jag är så van med Intervention :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Nu kör jag endast med Barrett, funkar bättre i närstrid då jag inte kan göra en snabb svepning p.g.a. låg sense. & nej jag vill inte ha högre heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
walkie Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 kan man snå bilar på cod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TegelStenen Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 kan man snå bilar på codman kan skuta med såna ståra pistoler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 man kan skuta med såna ståra pistolerman kan också hålla sig till ämnet :Dfunkar lika bra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Intervention, lätt att Quickscopa och Noscopa med! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg