Encoder Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 På golvet här i D2, vid bombplats B. Var golvet bara rosa, på alla servrar. Har det hänt er någongång? Nästa dag var det borta :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jo,några gånger har allt blivit rosa och svart men ej på dust2,Det kan kanske bro på server för när jag spelar på en annan går det bort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jo,några gånger har allt blivit rosa och svart men ej på dust2,Det kan kanske bro på server för när jag spelar på en annan går det bort ;)För mig var det på alla servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 prova starta om css! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) Det är därför man kör 1.6 :) EDIT: #3 minifuskare, WOHO! =D Redigerat 29 Mars 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Det är därför man kör 1.6 :) EDIT: #3 minifuskare, WOHO! =D Jag kan typ inte.. Jag får en Shock när jag spelar 1.6. Grafiken flashar mina ögon och jag dör :/. Source is da best<3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Det är därför man kör 1.6 :) EDIT: #3 minifuskare, WOHO! =D Jag kan typ inte.. Jag får en Shock när jag spelar 1.6. Grafiken flashar mina ögon och jag dör :/. Source is da best<3 :D håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css.Jag skulle säga tvärtemot. Enklare att döda på 1.6 än på css. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css.Jag skulle säga tvärtemot. Enklare att döda på 1.6 än på css. HAHAHA!Du kan spraya på 1000000 meters avstånd på Source och få hs. Skitspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css. Jag skulle säga tvärtemot. Enklare att döda på 1.6 än på css. HAHAHA!Du kan spraya på 1000000 meters avstånd på Source och få hs. Skitspel. Det är ingen i jämfört när man kan skjuta genom betongväggar, berg dyl. på 1.6.Det där om att spraya och få hs på avstånd händer lika mycket i 1.6, så jag vet inte vad som får dig tro att det bara händer på source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css. Jag skulle säga tvärtemot. Enklare att döda på 1.6 än på css. HAHAHA! Du kan spraya på 1000000 meters avstånd på Source och få hs. Skitspel. Det är ingen i jämfört när man kan skjuta genom betongväggar, berg dyl. på 1.6.Det där om att spraya och få hs på avstånd händer lika mycket i 1.6, så jag vet inte vad som får dig tro att det bara händer på source. Jo det kan hända, Men myckkkkeet enklare på source.Jag har spelat båda. Och source är 1000 gånger enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg