Fjeddo Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Tjena! Om jag skulle köpa Spotify Premium, skulle det då fungera i min mobil, en Sony Ericsson w395? Tacksam för snabba svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Har för mig att det bara funkar på Iphone och Android-mobiler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Tjena! Om jag skulle köpa Spotify Premium, skulle det då fungera i min mobil, en Sony Ericsson w395? Tacksam för snabba svar! Varför är denna tråd i dator forumet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 http://www.spotify.com/se/mobile/overview/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Okej, synd. Men tack för svaren! Tjena! Om jag skulle köpa Spotify Premium, skulle det då fungera i min mobil, en Sony Ericsson w395? Tacksam för snabba svar! Varför är denna tråd i dator forumet :o Jag visste inte i vilken kategori jag skulle skriva, men eftersom att Spotify är ett datorprogram så valde jag Dator-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.