TJaalol Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Namn: B3rg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kge Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 (redigerat) Oj, jävlar. Sorry att jag inte kunde göra listan själv, har inte varit inne på fuska.se så mycket. Men nu är vi i alla fall väldigt många som kan spela, vi är dock olika bra så det kan bli lite krångligt. Ser mig själv som hyffsat bra, klarar mig till 'Noobs Allowed'....EM matcher då för det går snabbare. :lol: Vem var det föressten som sa att det suger att farma woods på EM? Jag prövade på normal och man fick fan ingen XP och jävligt lite gold. På EM liggar man alltid något lvl över de andra om man har en bra farm hero som zeph eller wildsoul. EDIT: vettefan vf jag skriver så mkt men vilken tid och datum hade ni tänkt spela? Redigerat 5 April 2010 av kge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Vi får se när alla kan antar jag :) Kanske någon gång senare i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 linka zasd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Nickar RySs3N på HoN men är riktigt kass för har just börja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tips för att komma igång! Kör 1v1! Det är mycket lättare imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Ny hero i den senaste patchen. :) Vad tycker ni? Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Ny hero i den senaste patchen. :) Vad tycker ni? Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider. En stun + ultin = k0 Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Ny hero i den senaste patchen. :) Vad tycker ni? Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider. En stun + ultin = k0 Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :( Ja men man måste ju vinkla rätt skiten innan man använder den. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Ny hero i den senaste patchen. :) Vad tycker ni? Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider. En stun + ultin = k0 Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :( Ja men man måste ju vinkla rätt skiten innan man använder den. :P Har aldrig spelat som honom så det vet jag inte ^^ Har bara fått möta honom matcher direkt efter han släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Den nya heroen är väll okej. Ingen jag skulle vilja spela men han är ju inte dålig! Night Hound, Swiftblade, Chronos, Rampage är ju bra mycket bättre och roligare än han, t.ex. Har 1625 PSR nu! (stoltlol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kge Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.