Darkdevil Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Suck...jag kommer inte att kunna lira när det blir retail eftersom dem helt enkelt vägrar acceptera ett vanligt satans visa kort, även fast det står att dem tar det, och jag har inget paypal konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Suck...jag kommer inte att kunna lira när det blir retail eftersom dem helt enkelt vägrar acceptera ett vanligt satans visa kort, även fast det står att dem tar det, och jag har inget paypal konto. Vi får hoppas att det kommer till butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Suck...jag kommer inte att kunna lira när det blir retail eftersom dem helt enkelt vägrar acceptera ett vanligt satans visa kort, även fast det står att dem tar det, och jag har inget paypal konto.Om dem inte tar visa kort så kommer inte jag heller kunna köpa det. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 När jag skulle uppgradera så stod det att det var fel kortkod, trots att det var rätt kod. När jag skickade mail till supporten vart jag hänvisad till att skaffa internetbank hos Swedbank, som kostar runt 500kr om året. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 När jag skulle uppgradera så stod det att det var fel kortkod, trots att det var rätt kod. När jag skickade mail till supporten vart jag hänvisad till att skaffa internetbank hos Swedbank, som kostar runt 500kr om året. -.-Ah, men då kan jag köpa det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Ska lägga ner HoN karriären på onsdag, leder bara till nerd-rages. Speciellt när man är trött och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 När jag skulle uppgradera så stod det att det var fel kortkod, trots att det var rätt kod. När jag skickade mail till supporten vart jag hänvisad till att skaffa internetbank hos Swedbank, som kostar runt 500kr om året. -.-Ah, men då kan jag köpa det. :D Haxx : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 LostraC Spelar dock väldigt sällan pga. min brutalt dåliga dator. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) För någon dag sedan släpptes en ny hero vid namn "balphagore" eller något sådant. Tycker att han var lite lam, kanske en bra hero för bd men annars inte. Ulten är också lite seg när man måste samla laddningar för att kunna göra ulten. Dåliga är att laddningarna försvinner like snabbt. Idag så avslutades betan och man måste köpa spelet för att kunna spela. Jag själv tänker köpa spelet nästa vecka om jag hinner. edit* Glömde nästan detta.. Det släpptes ytterligare en till hero idag, "Gauntlet". Också bara skräp. Den har två attacker som gör samma sak men det sägs vara en hero som en spelare har gjort så det förklarar väl saken. Redigerat 13 Maj 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Nu helt plötsligt så accepterade dom mitt Visa kort, så nu har man retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har köpt HoN jag med nu! Helt klart värt pengarna. Har nu 1575 PSR.. De nya heroesen är väll sådär. Lite halv mysko skulle jag säga. Inte alls lika bra som Fayde och Chipper var imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Någon som vet om det funkar att köpa med Visa ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.