windwalker Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) har lite frågor till er som redan klarat spelet: 1: NEEDLE ROCK där finns en tresure chart, har tänt alla facklor under ön men hur släcker jag elden? 2: vart ska jag gå för att få dubbel magi? 3: vart hittar jag mer pilar? 4: hur tänder jag fyren på windfall island? 5: blommorna,flaggorna och fontänerna jag får ska dom planteras/placeras på ett speciellt sätt? och hur vet jag vad som ska placeras vart? är tacksam för hjälp för jag har kört fast totalt Redigerat 20 April 2004 av windwalker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 huh.. Det var många frågor.. Men det finns en hemsida http://www.gamefaqs.com/ där finns det masser med walkthroughs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 jag kan försöka svara på en del.. 1. öh om jag inte minns fel så ska du skjuta sönder båtarna utanför ön och en av dom lämnar av sig kartan (måste fiska upp med grappling hook) 2. öm.. där det finns många fåglar, tro det är långt ner. 3. mother and child isles spela ballad of gales och warpa dig dit. (ön sydost om forsaken fortress) 4. skjut med en eld pil in i mitten (tror att det måste göras vid natten men inte säker) 5. förstår inte frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 en liten detalj spelet heter The Wind WAKER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 2. fåglar? Vilka fågler långt ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 ni ville ha magi mätare? hm.. då ska ni döda den fyrögda.. aah! rutan ni ska till är G4 ön heter two eye reef 2rutor höger om outset island. G4: bokstäver: lodrätt siffror: vågrätt hoppas ni hittar nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) 1.Det kommer jah inte ihåg 2.Det Finns en bläck fisk ungefär breve Outstet Island. Döda den. 3.Åk runt själva havet så ser du hjärt formade öar. Vissa får du Större Bobbag vissa större pengapung och vissa större pilsäck. 4.Åk på den där som snurrar runt, på natten. Skjut en eld pil på Pinnarna i fyren. 5.Det finns visssa grå saker som ser ut som lego grejer. På dom ska du plasera något av dom. Redigerat 20 April 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Angående blommorna och flaggorna: du ska sätta dem i de bruna, runda små sakerna som finns överallt på Windfall Island. Du behöver bara placera dem utomhus och det spelar ingen roll vilken sort du tar, så ta bara den billigaste. Prata sen med snubben som sitter på en bänk och tittar ut mot havet, så får du en hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vad är det för blommor och flaggor? var får man dom :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vad är det för blommor och flaggor? var får man dom :blink: Kommer inte ihåg hur du får den första...av Zunari kanske? Men du ska byta den mot en annan blomma hos en travelling salesman. Sen fortsätter du på samma sätt tills du fått en Zunari-staty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vad är zunari och vad är det bra för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vad är zunari och vad är det bra för? Zunari är eskimåmannen som äger affären på Windfall Island. När du fått en Zunaristaty ska du ge den till den travelling salesman som är vid Mother and Child Isles (tror jag) så får du en hjärtbit. Eller var det en flaska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg