skatan222 Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 1. När man spelar säsong på mitt NHL 10 så blir det inget slutspel, Varför? 2. När man spelar slutspel så blir det bara kvartsfinaler fast jag går vidare, Varför? 3. Hur får man handkontrollen och funka som den gör på NHL 07?? Tacksam för svar Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 1. Du har antagligen inte lyckats ta dig vidare till slutspelet. 2. Säker på att du går vidare? Jag tror inte att EA har lyckats med en sån "stor" bugg. 3. Hur vill du att den ska funka? Du kan välja mellan "Skill Stick" och "NHL 94-kontroller". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jo jag går vidare från slutsepel och säsong men det funkar int Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.