Hoppa till innehåll

E Jag Lång?


cubone
 Dela

Rekommendera inlägg

Har ni hört talas om en kille som var ca. 2.70 lång? Han var så lång att hans hjärta orkade inte pumpa runt blodet ut i hela kroppen. Den orkade inte pumpa blodet till benen, så han dog.

 

Mm, status att vara lång, va?

Har du hört talas om idioten som skriver grejer utan betydelse i fuska.se?

 

Lång betyder inte 40 meter lång.

 

Lång är över 150cm, är man under det så är man kort.

Tror det kanske var 145cm, vettefan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Långa personer är oftast vingliga, om man är lite elak kan man ju utnyttja det >:3

Då får man själv status B)

Du får gärna försöka utnyttja det på mig, så kan vi se hur pass vinglig jag är jämnförelse med dig när jag sätter några knän och skenben i facet ditt, (de vill säga att mina långa ben + din korta längd = otur grabben).

Då får man absolut inte status dock :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ofta 1.86 när man går ut 6:an?

 

Går nu ut nian och är 1.90, tredje längst i klassen tror jag. Var nog runt 1.65 i 6:an. Varför skulle det vara status att vara lång?

Finns ingen status i att vara lång egentligen. Men man förlorar status om man är kort eftersom folk tycker att man ser ynkligare ut antar jag. Inte lika biffig och c00l?

 

På fuska.se verkar alla vara lite extra långa :) Har inte hört någon som är under 180 som 14-15+. Men för att vara 12-13 år så är du lång, ja.

 

Tror killen har fått svar på sin fråga, onödigt med extra spamm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omöjligt att 99% av alla i tråden är 9 år och över 200cm långa.

För att ni var 170 förra året gör det inte er till 190 detta, man växer inte så fort.

Själv var jag bara 140 när jag slutade sexan, nu är jag 175cm.

Jag är helt nöjd med min längd faktiskt, inte som att alla är längre än mig, bara vuxna eller ett fåtal andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni hört talas om en kille som var ca. 2.70 lång? Han var så lång att hans hjärta orkade inte pumpa runt blodet ut i hela kroppen. Den orkade inte pumpa blodet till benen, så han dog.

 

Mm, status att vara lång, va?

Tror inte han dog av att hans hjärta inte orkade pumpa runt blodet i hans kropp, då hjärtat är en muskel och tränas upp med kroppen övertid, samt borde hans hjärta vara större än en normal lång person, vilket gör det starkare.

 

Kollade upp lite fakta om de tre längsta personerna i världen som man känner till.

 

Robert Pershing Wadlow var världens längsta kända person. Han var 2.72 (antar att du menade han då) och dog som 22 åring.

"On July 4, 1940, while making a professional appearance at the National Forest Festival, a faulty brace irritated his ankle, causing a blister and subsequent infection. Doctors treated him with a blood transfusion and emergency surgery, but his condition worsened and on July 15, 1940, he died in his sleep. He was 22."

 

John William "Bud" Rogan var världens nästlängsta kända person. Han var 2.67 och dog som 37 åring. Av okänd anledning.

 

Edouard Beaupré var världens tredjelängsta kända person. Han var 2.52 och dog som 23 åring.

"In 1902 Beaupré was diagnosed with tuberculosis. By the time he reached the St. Louis World's Fair in 1904, his rapid growth and the disease had taken a heavy toll on him. He became ill and died at a local St. Louis hospital on July 3, 1904. Even at the time of his death at age 23, doctors determined that Beaupré was still growing."

 

Ingen verkar ha dött av att hjärtat inte orkar pumpa runt blodet :lol: Dock dör alla som är över 2.50 väldigt unga :mellow:

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Långa personer är oftast vingliga, om man är lite elak kan man ju utnyttja det >:3

Då får man själv status B)

Du får gärna försöka utnyttja det på mig, så kan vi se hur pass vinglig jag är jämnförelse med dig när jag sätter några knän och skenben i facet ditt, (de vill säga att mina långa ben + din korta längd = otur grabben).

Då får man absolut inte status dock :rolleyes:

 

Lol, lycka till. Förresten så sa jag inte att jag har gjort det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Långa personer är oftast vingliga, om man är lite elak kan man ju utnyttja det >:3

Då får man själv status B)

Du får gärna försöka utnyttja det på mig, så kan vi se hur pass vinglig jag är jämnförelse med dig när jag sätter några knän och skenben i facet ditt, (de vill säga att mina långa ben + din korta längd = otur grabben).

Då får man absolut inte status dock :rolleyes:

 

Lol, lycka till. Förresten så sa jag inte att jag har gjort det.

 

Jag driver med dig. Fast själva budskapet var att de finns istortsätt lika många fördelar med att vara lång som att vara kort. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...