Kira1 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) ni vet ju att på slutet i fable 2 så får man ju välja en önskning men jag är inte så bra på engelska så jag undrar vad ska man välja för att få evil poäng själv valde jag den där man aldrig mer skulle få träffa sin fru och barn men då fick jag 100 good poäng istället så vilgen ska man välja för att få evil poäng Redigerat 11 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 ni vet ju att på slutet i fable 2 så får man ju välja en önskning men jag är inte så bra på engelska så jag undrar vad ska man välja för att få evil poäng själv valde jag den där man aldrig mer skulle få träffa sin fru och barn men då fick jag 100 good poäng istället så vilgen ska man välja för att få evil poängDu ska ta den som du får pengar av...Då dör ju din fru och barn och alla dom som var i det där tornet förblir döda... 100,000+ Liv spills på grund av att man är så snål och då bör man få rejält med Evil Points Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Mitt tips är att ta den i mitten då du får behålla din hund. Pengar kommer du ändå få massvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Mitt tips är att ta den i mitten då du får behålla din hund. Pengar kommer du ändå få massvis.Han ville ju ha Evil Experience... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Om han vill bli 100% ond är det ju bara att dra till Bloodstone och ta av safety mode, döda alla människor man ser och man kommer bli maximalt ond på nolltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 ok men en till sak som jag glömde att skriva när man får barn kan man göra satt den blir ond för varge gång jag får barn så vill den alltid vara god säger alltid i em moms god boy eller nåt och skvallrar om han ser att jag snor nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 ok men en till sak som jag glömde att skriva när man får barn kan man göra satt den blir ond för varge gång jag får barn så vill den alltid vara god säger alltid i em moms god boy eller nåt och skvallrar om han ser att jag snor nåtNej, det kan man inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 så barn är alltså nåt som hört till när man är god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 så barn är alltså nåt som hört till när man är godJa det är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 går det döda barnet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Nej men om du dödar din fru kommer ditt barn försvinna tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 (redigerat) Nej men om du dödar din fru kommer ditt barn försvinna tror jag.Man kan väl inte döda sin fru? Om man slår henne vill väl hon ha skiljsmässa? Redigerat 31 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.