Hoppa till innehåll

Fable 2

Kira1

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vad händer om man är dum mot barnet då satt den inte trivs med en vill frun ha skiljsmäsa då eller

Ja du måste ta hand om barnet för att hon ska va kvar.

(En rolig grej o göra är att ha en fru, väntar i några dagar, och när man kommer hem till henne igen så säger hon typ "Oh, darling i missed u!" )

Då är det roligt och bara springa iväg när hon säger det XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men ni vet oakfield det brygar ju vara jätte fint finns många saker att göra men när jag var borta från oakfield en stund och sen kom tillbaka så hade det förändrats det var inte så många mäniskor där monster överallt blommorna borta mörk himmel jag fattar inte hur det ha kunat blivit är det för att jag inte tagit handom världen dödat massa mäniskor snot och sånt kommer det hända med flera ställen om man inte tar handom världen eller blir det så automatiskt när man kommer längre i spelet tror det blev nån gång nära slutet inte säker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men ni vet oakfield det brygar ju vara jätte fint finns många saker att göra men när jag var borta från oakfield en stund och sen kom tillbaka så hade det förändrats det var inte så många mäniskor där monster överallt blommorna borta mörk himmel jag fattar inte hur det ha kunat blivit är det för att jag inte tagit handom världen dödat massa mäniskor snot och sånt kommer det hända med flera ställen om man inte tar handom världen eller blir det så automatiskt när man kommer längre i spelet tror det blev nån gång nära slutet inte säker

Det hör till story line.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men när man har gjort nåt olagligt och vakterna kommer så kan man ju välja tre saker en som man får böter av en som man inte väljer nånting av så vakterna fortsäter att jaga en och en sak som heter comunition reguest eller vad det hete vad händer när man väljer det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...