Jolt Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Om man tar av safety mode går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 vad är safety mode och hur tar man bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 vad är safety mode och hur tar man bort detMan måste hålla in LB eller RB vet ej vilken det va...men när man håller in nån av dom ska man trycka på dödskallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 ok går det bara döda ens eget barn eller andras också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det går inte att döda barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vad gör den dära saken längst till vänster när man har dödad Lucien, Alltså när man får välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Den till vänster kommer typ alla som var vid "the spire" till liv och du blir godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 (redigerat) vad händer om man är dum mot barnet då satt den inte trivs med en vill frun ha skiljsmäsa då eller Redigerat 31 Mars 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 vad händer om man är dum mot barnet då satt den inte trivs med en vill frun ha skiljsmäsa då ellerJa du måste ta hand om barnet för att hon ska va kvar. (En rolig grej o göra är att ha en fru, väntar i några dagar, och när man kommer hem till henne igen så säger hon typ "Oh, darling i missed u!" ) Då är det roligt och bara springa iväg när hon säger det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 1 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 ok men ni vet oakfield det brygar ju vara jätte fint finns många saker att göra men när jag var borta från oakfield en stund och sen kom tillbaka så hade det förändrats det var inte så många mäniskor där monster överallt blommorna borta mörk himmel jag fattar inte hur det ha kunat blivit är det för att jag inte tagit handom världen dödat massa mäniskor snot och sånt kommer det hända med flera ställen om man inte tar handom världen eller blir det så automatiskt när man kommer längre i spelet tror det blev nån gång nära slutet inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 ok men ni vet oakfield det brygar ju vara jätte fint finns många saker att göra men när jag var borta från oakfield en stund och sen kom tillbaka så hade det förändrats det var inte så många mäniskor där monster överallt blommorna borta mörk himmel jag fattar inte hur det ha kunat blivit är det för att jag inte tagit handom världen dödat massa mäniskor snot och sånt kommer det hända med flera ställen om man inte tar handom världen eller blir det så automatiskt när man kommer längre i spelet tror det blev nån gång nära slutet inte säkerDet hör till story line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 1 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 ok men när man har gjort nåt olagligt och vakterna kommer så kan man ju välja tre saker en som man får böter av en som man inte väljer nånting av så vakterna fortsäter att jaga en och en sak som heter comunition reguest eller vad det hete vad händer när man väljer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.