99z Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 ja,som det står i rubriken hur ska man för f*n göra om en SWF fil till en JPEG fil. PS.Jag vet att jag är 8 år bara men jag vill inte ha några kommentarer om min ålder plz. ööööh...det ska stå JPEG i rubriken inte JPEQ bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Kanske går i Photoshop eller GIMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Du kan alltid printscreena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 swf = animera jpeg = inte animerad Om du vill göra den till jpeg får du bara en bild från swf filen och lättaste sättet är som sagt med screenshot och klistra in i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Det står jpeg i rubriken? Sen så är .swf ett flashformat och .jpeg ett bildformat, det går inte att "göra om" såvida du inte bara tar en bild på flashen, och ifall du prompt ska svära i dina inlägg så tycker jag att du iallfall kan få svordomen att passa in i meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 för mej står det jpeq och sorry att skrev en svordom men var rätt så trött på att hålla på :angry: och det var liksom 13:23 (asså mycket för en 8åring)så det kanske inte var så konstigt att jag skrev en svordom. tack för svaren ska testa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 öööh det va inte 13:23 ba så ni vet det var 03:23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 öööh det va inte 13:23 ba så ni vet det var 03:23 Förstår inte varför du bumpar upp tråden ens? Inte heller varför du vill få oss att tro att du postade meddelandet 03.23? När det faktiskt står att du postade det 16.01 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 15:01 är jätte sent för en 8a åring (<- sarkasm). Går du och lägger dig vid 14:00 eller? On topic: Swf är en flash fil och om du ska ha det till jpeg så måste du ta printscreen eller nåt annat program. Du kommer ju hur eller hur inte få det animerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 öööh det va inte 13:23 ba så ni vet det var 03:23 haha, FAIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 amen, orkar inte svara jämt bla bla så bara strunta i tråden börjar bli så HIMLA tråkig och även om ni fortsätter med massa svar så kommer jag inte svara okej så ni inte tror att jag kommer svara jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 amen, orkar inte svara jämt bla bla så bara strunta i tråden börjar bli så HIMLA tråkig och även om ni fortsätter med massa svar så kommer jag inte svara okej så ni inte tror att jag kommer svara jämtVa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.