Hoppa till innehåll

Hur Ändrar Man En Swf Fil Till En Jpeg Fil


99z
 Dela

Rekommendera inlägg

ja,som det står i rubriken hur ska man för f*n göra om en SWF fil till en JPEG fil.

 

 

PS.Jag vet att jag är 8 år bara men jag vill inte ha några kommentarer om min ålder plz.

 

ööööh...det ska stå JPEG i rubriken inte JPEQ bara så ni vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står jpeg i rubriken?

 

Sen så är .swf ett flashformat och .jpeg ett bildformat, det går inte att "göra om" såvida du inte bara tar en bild på flashen, och ifall du prompt ska svära i dina inlägg så tycker jag att du iallfall kan få svordomen att passa in i meningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för mej står det jpeq och sorry att skrev en svordom men var rätt så trött på att hålla på :angry: och det var liksom 13:23 (asså mycket för en 8åring)så det kanske inte var så konstigt att jag skrev en svordom. tack för svaren ska testa nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst CrazyCake

amen, orkar inte svara jämt bla bla så bara strunta i tråden börjar bli så HIMLA tråkig och även om ni fortsätter med massa svar så kommer jag inte svara okej så ni inte tror att jag kommer svara jämt

Va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...