Pomegranate Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Hejsan! Har nu gjort en CS clan som för tillfälet har 19 medlemar Vi kommer spela alla CS spelen,CoD4,CoD6,R.U.S.E(När den släpps) Det finns ingen ålders gräns och ingen skill gräns så ända kraven är att äga någon av de nämnda spelen. Vid frågor skriv här eller eller adda tORAJ på steam Redigerat 10 Juni 2010 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 detta verkar inte va seriöst .. håller max en vecka :P sen lägger du ner den . har antagligen ingen server , Och du är antagligen low .. Peace, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Har en hemma driven server på css och kan lova att jag inte lägger ner den även om jag förblir den enda medlemen ;) Redigerat 31 Mars 2010 av AMIR23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Ingen intresserad? PS. Söker också efter nån som kan fixa en css server och det personen måste inte bli medlem bara han/hon kan fixa en server för ungefär 1-2 timmar då vi tänker möta en annan css clan och behöver server för min server har lite problem just nu ;) Redigerat 30 Mars 2010 av AMIR23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 4 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Ska bara säga att bry er inte om när detta var skrivet clanen har 12 medlemmar nu och kommer alltid att finnas kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 detta verkar inte va seriöst .. håller max en vecka :P sen lägger du ner den . har antagligen ingen server , Och du är antagligen low .. Peace, Så vadå,om man är low kan man inte starta en clan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Joina mej på stem då så kan jag joina clanen sen skatan222 spelar för tillfället bara css på det accet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 (redigerat) Vi har nu en gratis hemsida www.counterexpert.mihanblog.com Säg till om det är nåt specielt jag ska lägga där. Redigerat 10 Juni 2010 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Är ni araber ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Nej,det var det bästa gratisa hemsidan jag hittade! Vet du nåtn annan ställe där man kan skaffa gratis hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Är ni araber ? Samma tanke! :D OnT: Bah, Googla "Gratis hemsida" så var det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Är ni araber ? Samma tanke! :D OnT: Bah, Googla "Gratis hemsida" så var det klart. Orka vi e inte så seriösa endå så bryr mig inte om hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.