Gäst 40200 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Sen om jag inte misstar mig har inte ens map packet kommit till ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 precis det kommer om en månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 okej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det? Nej, vi hatar spelet för Commando, alla vapen utom snipers är kraftiga, spawns, osv. Det är därför jag hatar MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 okej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det? Nej, vi hatar spelet för Commando, alla vapen utom snipers är kraftiga, spawns, osv. Det är därför jag hatar MW2. bra sagt fast sniper håller jag inte riktigt med om även om det blir väldigt många hitmarkers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Det blev problem med alla servrar så de behövde fixa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 De är ju Activision som har fuckat upp de! DE var faktiskt Activision som bestämmde att map packet skulle kosta 15 dollar. IW har nästan inte tjänat ett öre på Mw2 för att dom har blivit lurade av Activision! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 De är ju Activision som har fuckat upp de! DE var faktiskt Activision som bestämmde att map packet skulle kosta 15 dollar. IW har nästan inte tjänat ett öre på Mw2 för att dom har blivit lurade av Activision! Hur vet du det om man får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 okej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det? Nej, vi hatar spelet för Commando, alla vapen utom snipers är kraftiga, spawns, osv. Det är därför jag hatar MW2. bra sagt fast sniper håller jag inte riktigt med om även om det blir väldigt många hitmarkers Kan ju bl.a säga att jag körde en Domination på Quarry, 18 assist, 9 kills, 15 death. Sniper only. Mapsen är btw najs, har dom till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag kan inte komma in i en jävla skitserver. Ska ringa till dom och bara spamma i telefonen om hur mycket det suger. Går det att få packet gratis? Spelar på PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag kan inte komma in i en jävla skitserver. Ska ringa till dom och bara spamma i telefonen om hur mycket det suger. Går det att få packet gratis? Spelar på PC.Jamen gnäll mera förfan, vi kan inte ens starta COD -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Om inte jag har fel så ska nästa spel i CoD serien vara gjort av Treyarch och det kommer att handla om Vietnam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag kan inte komma in i en jävla skitserver. Ska ringa till dom och bara spamma i telefonen om hur mycket det suger. Går det att få packet gratis? Spelar på PC.Men vad fan tänkt på att serverna kan vara överbelastade? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg