loopen Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vilket lag hejar du på? Själv är man Djurgårdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Hockey, Elitserien: Luleå Hockey Hockey, NHL: Washington Capitals --------------------------------------------- Fotboll, Allsvenskan: IFK Göteborg Fotboll, Övriga Världen FC Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Hockey:Leksand Fotboll,världsliga:Chelsea fc Chelsea äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Svenska Landslaget i fotboll är det enda jag håller på! :D Orkar inte bry mig om varenda match går på TV! Om det ska vara något ska det vara VM/EM! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 (redigerat) Hockey elitserien: Djurgården Hockey NHL: Detroit Red Wings ______________________________________________ Fotboll Allsvenskan: Djurgården Fotboll Världen: Manchester United så klart :evil: Redigerat 31 Mars 2010 av ManUtdFan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 (redigerat) CS: MYM såklart! Fotboll: MFF kanske? :P Redigerat 31 Mars 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Blue is the colour, Chelsea FC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Svenska fotbollsligan: Hammarby. Övriga världen: Chelsea och Porto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det är väl Sverige om de möter Finland, kollar inte matchen, flashar bara scoren om vi vinner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Svenska Landslaget i fotboll är det enda jag håller på! :D Orkar inte bry mig om varenda match går på TV! Om det ska vara något ska det vara VM/EM! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Modo i hockey, men jag kollar aldrig på några matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Håller med "Nittionio". Jag bryr mig inte om lagen men det är ju kul om Sverige vinner lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.