Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vad är den maximala mängden tecken som får finnas i ett inlägg? För med ojämna mellanrum stöter jag på problemet att inlägget är för långt och då är det bra om jag vet exakt hur långt det får vara som max så att jag vet vart jag ska dela på inlägget, och hur många gånger om det är riktigt långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vad är den maximala mängden tecken som får finnas i ett inlägg? För med ojämna mellanrum stöter jag på problemet att inlägget är för långt och då är det bra om jag vet exakt hur långt det får vara som max så att jag vet vart jag ska dela på inlägget, och hur många gånger om det är riktigt långt. Är det inte 2500 tecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vad är den maximala mängden tecken som får finnas i ett inlägg? För med ojämna mellanrum stöter jag på problemet att inlägget är för långt och då är det bra om jag vet exakt hur långt det får vara som max så att jag vet vart jag ska dela på inlägget, och hur många gånger om det är riktigt långt. Är det inte 2500 tecken? Det är för presentationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.