Gäst Adam10 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Igår så fick jag Moderne Warfare 2 och allting funkade perfekt. Sen idag när jag spelade så filmade jag med fraps och mitt i allt så kom det upp en ruta där det stod ''Unable to connect server''. Jag stängde av spelet, när jag sedan satte igång det igen så är bokstäverna i menyn och vissa kanter på vissa objekt suddiga. Behöver en fix! Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Optimal video and audio -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Igår så fick jag Moderne Warfare 2 och allting funkade perfekt. Sen idag när jag spelade så filmade jag med fraps och mitt i allt så kom det upp en ruta där det stod ''Unable to connect server''. Jag stängde av spelet, när jag sedan satte igång det igen så är bokstäverna i menyn och vissa kanter på vissa objekt suddiga. Behöver en fix! Tacksam för svar! åh vilken padawan... -.-'gå till options, graphics, på resolution så sätter du maxvärdet som din dator klarar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg