Hoppa till innehåll

Vilken Mus Ska Jag Köpa

laxan96

Rekommendera inlägg

Hej hörni det rä så här att jag ska köpa en ny gaming mus och jag ska antingen Köpa Razer Naga eller Razer Lachesis men jag har ett par frågår och så.

1. är Naga för stor och klumpig eller är den för tung och är den bekväm? den verkar faktiskt vara rätt bra och så och inte tung allls men jag vill gärna veta från de som har den eller har testat den.

sedan så vill jag kärna att ni skriver vilken ni tycker jag ska köpa det är är andra gången jag måste fråga er på fuska vad jag ska köpa jag vet att många fler frågar många gånger många fler än mig. Men känner mig ändå lite halvt aja men de som vill skriv ett svar för jag har bytt huvud mot ett frågetecken ?

Tack för svar på förhand.

PS: spelar typ bara World of warcraft kan hända att jag spelar något annat sjutspel eller något på datorn sen men tror inte det spelar typ resten på mitt PS3.

Redigerat av laxan96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har faktiskt en Lachesis och en Naga liggande här hemma, Naga är bättre än Lachesis imo, speciellt om du spelar World of Warcraft.

Nagan är inte stor, och definitivt inte tung och klumpig.

Lachesis är ganska stor dock, lång iaf.

så då tycker du jag ska köpa Naga ? jag litar på dig kan jag säga eftersom du har båda då kan du detta mitt öde ligger helt i deina händer.

en fråga till som jag vill ha svar på innan jag säger ENd of discussion.

är musen Naga för hög asså blir det obekvämt eller vad man ska säga ni hajar säkert.

Redigerat av laxan96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv ägt en Razer Lachesis, och den är helt underbar,, det var absolut den bästa spelmusen jag haft, men som prophet nämde är den lite större än dom vanliga razer mössen ( iaf som jagkänner till) men jag tyckte det var bara bättre, då vilar hela handen bättre på musen, och jag själv älskar hög sens på musen så jag hade alltid 4000dpi när jag spelade, men det går ju att själv ställa in hur låg/hög sens man vill ha ( har för mig 850-4000 var det man kunde välja mellan)

och jag själv har också lirat massor av wow, och den funkade mer än perfekt för det, men allt är ju en smaksak

Men en sak är då klar för mig, och det är att jag kommer beställa en ny lachesis mus så fort min sidwinder går sönder

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu säger jag End of the discussion för nuhar jag bestämt och beställt en Razer naga från denna hemsidan:

http://www.alina.se/Produkt.aspx?site=pric...1-00280100-R3G1

jag ansåg tillslut att min åsikt var att naga var bättre för mig än lachesis och tack för alla era svar ni hjälpte mig verkligen med detta köp.

See you

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...