ullbergan Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 hur gör man för att köra lan på red alert när jag prövar så finns det tre alterna tiv ett så står det whating to connect och på den andra instaling modem och på den sista så komer det upp en ruta typ och jag vill ha en gaid som man fattar tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Det är ganska simpelt, regestrera dej bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 måste man regestrara sig för att köra lan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja, men jag vet inte vad skaparna bakom RA heter men du ska regestrera dej hos dom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 funkar det att köra lan då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.