TheKing Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Vad gör man med Eon ticket? Jag så det på Gameshark.com i fusken kunde man få en sån. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 man kan åka till southern island där man kan fånga latias och latios men man kan bara få den med E-reader eller CN Men inte på CN längre... och E-reader finns inte i sverige än.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 kommer antagligen nästa år... *suck* jag orkar ente vänta på alla pokémon spel... tycker ente ni att det ska komma ett spel som pokémon där man går runt ja precis som på dem till GBA att det ska komma ett sånt till GC? fasst lika bra grafik som på Colloseum... Det va två pokémon spel som skulle komma till GC Colloseum och vad hette nu det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 pokemon channel och pokemon BOX skulle också komma och channel har redan kommit.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 !!!!!VA!!!!! finns pkmn channel redan i sverige???!!! va kostar de???!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 599:- eller 649:- Av det kan man få Jarichi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 de vet jag men får man en sån som man får i n64 pokemon stadiun..? fasst till GBA.. sån man sätter sapphire ruby i?? får man det på colloseum eller channel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg