Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Skrivet 1 April 2010 Jag var i ett ämne och skulle quota en sak, men då hamnade jag plötsligt i 2012-ämnet i debatt. Wtf händer? Citera
Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Vilket inlägg tänkte du citera? Kommer inte ihåg, men detta var inte första gången det hände. Det här hände (mer utförligt): Jag var i ett ämne, skulle quota det en person sade och svara på det. När jag hade tryckt på svara så hade jag kommit till debatt-forumet och i ämnet 2012. Men hur fan kan det hända? Hade inte ens sett det där ämnet. Redigerat 1 April 2010 av Theshawty Citera
Dave37 Skrivet 1 April 2010 Rapport Skrivet 1 April 2010 Det är säkert Admin som aprilskämtar med lite buggig html-kod eller nått. :D Citera
Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Det är säkert Admin som aprilskämtar med lite buggig html-kod eller nått. :DEDIT: Erkänner att det var kul. Redigerat 1 April 2010 av Theshawty Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.