GameNight Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Är det värt att köpa något av dessa spel: Forklift simulator Farming simulator gold edition om man har Farming simulator Tow truck simulator och vad gör man i destruction simulator Redigerat 2 April 2010 av GameNight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Det beror väl på vad du tycker. Själv tycker jag att oftast såna där spel har grymt dålig grafik och konstig fysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Köp Ship Simulator eller Flight Simulator Istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Microsoft Flight Simulator är riktigt grymt om du har joystick, jag har det... Men det är svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 4 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Microsoft Flight Simulator är riktigt grymt om du har joystick, jag har det... Men det är svårt!Japp, jag har joystick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.