Hoppa till innehåll

Heroes Of Newerth/dota Forum


Rekommendera inlägg

Jag har inte någon koll på detta men är det inte Blizzard som gjort DotA? Då kan man posta DotA relaterade trådar i Warcraft-spelen och World of Warcraft-forumet.

Men heroes of newerth trådar kan man däremot inte posta där med tanke på att det inte är Blizzard som gjort spelet.

 

 

Jag skulle lugnt vilja ha ett heroes of newerth forum, men det finns inte direkt så många trådar om det här på fuska samt att spelet fortfarande är i beta.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har inte någon koll på detta men är det inte Blizzard som gjort DotA? Då kan man posta DotA relaterade trådar i Blizzard/WoW-forumet.

Men heroes of newerth trådar kan man däremot inte posta där med tanke på att det inte är Blizzard som gjort spelet.

 

 

Jag skulle lugnt vilja ha ett heroes of newerth forum, men det finns inte direkt så många trådar om det här på fuska samt att spelet fortfarande är i beta.

Blizzard har skapat Warcraft, och DotA är ett mod i Warcraft.

Tycker det inte skulle vara några vidare problem nu eftersom det är open beta och fler och fler kan spela det.

Men det är just det med hur många som skulle vara intresserade av det, vi avvaktar och ser om det blir mer intresse i tråden..

 

(Samt att Heroes of Newerth är en klon av DotA, så därför skulle de passa ihop!)

Redigerat av Raev
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raev* Heroes of Newerth är byggt på DotA ja, men det skiljer ganska mycket i alla fall.

 

 

Men man bör avvakta tills betan är över, det är inte så många som vill spela en beta pga buggar dyl.

Förhoppningsvis så får vi se HoN i affärerna snart och kanske då får man se lite mer intresse om spelet på fuska. :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...