Teozac Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 XP och Vista sög tyckte jag, men microsoft har lyckats! Windows 7 äger! "Not as bad as you expected" totalt! är det några fler som är imponerade av resultatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Knappt någon skillnad mellan w7 och vista, båda är bra dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Själv är jag nöjd med windows xp^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Själv är jag nöjd med Ubuntu 9.10 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Windows XP FTW :P Men Windows 7 är bättre, kan jag hålla med om, men kan inte ha det på min datorn :/ Men Vista var verkligen det sämsta dom gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigtTja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigtTja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Är det? Eller är det vad alla andra har sagt för flera månader sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigt Tja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Är det? Eller är det vad alla andra har sagt för flera månader sen? Det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigt Tja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Är det? Eller är det vad alla andra har sagt för flera månader sen? Det är dåligt. Hopplöst att få ett utförligt svar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Knappt någon skillnad mellan w7 och vista, båda är bra dock Hur kan du säga något sådant, u bastard!? Stor skillnad, Vista slukar minne. Ja HIVEE, det är fortfarande dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Om ni kan hämta någon statistik av något slag på att vista är sämre än xp från 2009+ så tror jag er, annars tycker jag den är fet lögn att vista är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.