Teozac Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 XP och Vista sög tyckte jag, men microsoft har lyckats! Windows 7 äger! "Not as bad as you expected" totalt! är det några fler som är imponerade av resultatet? Citera
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Knappt någon skillnad mellan w7 och vista, båda är bra dock Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Själv är jag nöjd med windows xp^^ Citera
DonaldDuck Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Själv är jag nöjd med Ubuntu 9.10 ^^ Citera
Viruz256 Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Windows XP FTW :P Men Windows 7 är bättre, kan jag hålla med om, men kan inte ha det på min datorn :/ Men Vista var verkligen det sämsta dom gjort... Citera
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigt Citera
Viruz256 Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigtTja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Citera
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigtTja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Är det? Eller är det vad alla andra har sagt för flera månader sen? Citera
Dezen Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigt Tja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Är det? Eller är det vad alla andra har sagt för flera månader sen? Det är dåligt. Citera
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Vista är inte dåligt, det var dåligt när det släpptes men fixades, att folk fortfarande klagar är väldigt konstigt Tja, på tanke på att XP och 7 e bättre, så är det dåligt... Är det? Eller är det vad alla andra har sagt för flera månader sen? Det är dåligt. Hopplöst att få ett utförligt svar här Citera
swagzter Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Knappt någon skillnad mellan w7 och vista, båda är bra dock Hur kan du säga något sådant, u bastard!? Stor skillnad, Vista slukar minne. Ja HIVEE, det är fortfarande dåligt. Citera
Hivee Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Om ni kan hämta någon statistik av något slag på att vista är sämre än xp från 2009+ så tror jag er, annars tycker jag den är fet lögn att vista är dåligt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.