Gäst BillieJean Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Hmm..dina sömnproblem låter som ett fall för......för sömnpillret! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 (redigerat) Räkna får :D Redigerat 4 April 2010 av najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 samma problem här, jag kan vara ibland vaken 2-3 dygn i sträck innan jag somnar, och det är sällan jag är riktigt utvilad. Tror mina problem beror på att jag börjar fundera alldeles för mkt innan jag ska sova, så jag hinner aldrig somna innan jag börjar pilla på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Hoppas att du överdriver om det där med "vaken 2-3 dygn", för det är jävligt skadligt för den där mjuka, mysiga saken vi alla har i skallen. Sen å andra sidan kan det väl inte hjälpas om man har sömnproblem, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.