MrPannkaka Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Det fins ett spöke påmin tomt.Det vill inte flyta på sig. Jag vill ha bort det även om det inte vill flyta på sig. snälla någon,hjälp mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 fel forum? men prova att googla? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Flyttad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaulitzGiirl Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Det fins ett spöke påmin tomt.Det vill inte flyta på sig. Jag vill ha bort det även om det inte vill flyta på sig. snälla någon,hjälp mig :( Finns det inte någon grav som det kommer upp ur????xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Har någon i "familjen" dött? För att då om man begraver dom eller nåt så hemsöker dom! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 NEJ! Jag bor själv och har aldrig haft några andra i min familj. det börja med att jag träffa ett spöke i staden. jag blev vän med det och några dagar efter kom det bara hem til mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 En gång när jag flytade så fanns det spöken i mitt hus och då kom det en sida upp som sa att jag kunde använda en antispöke tjänst elr nåt liknande sen kom en man och tog bort spökerna. Men du säger ju att du har blivit vän med honom så försök att bli fiende med honom elr så kanske det finns nåt i menyn när man klickar på honom "be att flytta ut" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 var kom den sidan upp. och du som vet så mycket om spöken,är dom farliga eller är dom som vanliga simar. en fråga till,vad görspökena när dom hopar in i föremål och skakar dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 1. När man klickar på en person så kommer det upp en massa saker men jag tror att om det ska komma upp be flytta ut så måste du ha blivit fiende med honom. 2. Vad jag vet så skadar inte spöken en så det borde inte vara farligt med spöken de har inte gjort mig något ;) En 3 alternativ är väl att ta bort honom med fuskkoder , eller kanske flytta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 villka fuskoder? :wacko: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Bara flytta punkt slut...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 använd fusket: testingCheatsenabled true och sedan håll in shift och tryck på spöket och välj radera. KLART!!! :D behöver ej flytta!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg