Torcida Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Har några frågor om mw2. Hur startar man ett party? Är det bara att gå in på invite och välja bana och sånt eller nåt mer. och: Hur många kan joina ett party? Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Flyttad till rätt forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 (redigerat) Har några frågor om mw2. Hur startar man ett party? Är det bara att gå in på invite och välja bana och sånt eller nåt mer. och: Hur många kan joina ett party? Tacksam för svar! för att bjuda in andra till ett party trycker du på Invites eller PS-knappen och väljer den du ska bjuda in Sen tar du trekant och tar Invites eller nått så skickar du meddelandet För att joina ett party så kommer du att få ett mail där det står "Modern Warfare 2" som du sedan öppnar och trycker på "Anslut" Redigerat 4 April 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Har några frågor om mw2. Hur startar man ett party? Är det bara att gå in på invite och välja bana och sånt eller nåt mer. och: Hur många kan joina ett party? Tacksam för svar! för att bjuda in andra till ett party trycker du på Invites eller PS-knappen och väljer den du ska bjuda in Sen tar du trekant och tar Invites eller nått så skickar du meddelandet För att joina ett party så kommer du att få ett mail där det står "Modern Warfare 2" som du sedan öppnar och trycker på "Anslut" Jag frågade hur många som kan joina ett party :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Har några frågor om mw2. Hur startar man ett party? Är det bara att gå in på invite och välja bana och sånt eller nåt mer. och: Hur många kan joina ett party? Tacksam för svar! för att bjuda in andra till ett party trycker du på Invites eller PS-knappen och väljer den du ska bjuda in Sen tar du trekant och tar Invites eller nått så skickar du meddelandet För att joina ett party så kommer du att få ett mail där det står "Modern Warfare 2" som du sedan öppnar och trycker på "Anslut" Jag frågade hur många som kan joina ett party :meddum: max 18 persdå är det endast Private match som gäller tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Har några frågor om mw2. Hur startar man ett party? Är det bara att gå in på invite och välja bana och sånt eller nåt mer. och: Hur många kan joina ett party? Tacksam för svar! för att bjuda in andra till ett party trycker du på Invites eller PS-knappen och väljer den du ska bjuda in Sen tar du trekant och tar Invites eller nått så skickar du meddelandet För att joina ett party så kommer du att få ett mail där det står "Modern Warfare 2" som du sedan öppnar och trycker på "Anslut" Jag frågade hur många som kan joina ett party :meddum: max 18 persdå är det endast Private match som gäller tror jag :P Vill inte ha Private Match. Hur många kan joina ett party? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 12 st om man kör vanligt, groundwar 18st, fast då hamnar inte alla i samma lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 12 st om man kör vanligt, groundwar 18st, fast då hamnar inte alla i samma lag Man kan väl inta vara med än 1 i FFA och Mecery TDM eller hur det stavas sen är det väl 3 för Team Tactical, 6 pers för dom flesta och 9 för Ground War Är man mer än 9 blir man väl nästan tvungen att köra Private eller är jag ute och cyklar nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Räknade inte Med 3rd person Cagematch eller Mercanary TDM eftersom man inte kan köra party i det :P 9 kan man köra Ground War, är man mer kan man nog joina TDM/Groundwar etc, fast då kommer inte alla i samma team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg