ExorZ Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Då är det ju bara att strunta i datorn på kvällen? Gör något annat, till ex. följ med dina kompisar ut. _ Dom går o lägger sig inte går ut eller nåt sånt, eller kollar dom på tv. _ Tips 4: Skaffa polare utanför "interwebzen!" _ det är dom jag snackar med -.- Så dina polare går och lägger sig 7. Kanske du borde börja gå och lägga dig tidigare också lilla vän? Efter bolibompa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 nej kan inte lämna datan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 nej kan inte lämna datan :SFixa självkontroll kanske? Inget vi kan hjälpa med.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 jag frågade inte om själv kontroll. back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Men du får väl tråkigt när dom går, och de är ingen rolig känsla, så du blir deprimerad eller något. Gå och lägg dig istället då. Eller skaffa nya vänner som är uppe längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 jag frågade inte om själv kontroll. back to topic.Skaffa självkontroll och du kommer inte bli ledsen i brunögat när dina 8 åriga polare drar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Kan inte bara lägga mig så data beroende :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Be dina föräldrar slå dig i huvudet med en spade tills du vänjt dig vid att vara medvetslös när dina kompisar loggar ut. Nej, men ärligt. Hur tror du att vi ska kunna hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Kan inte bara lägga mig så data beroende :SSlå av Runescape.Slå av Internet Explorer. Tryck Start. Tryck Stäng Av. Tryck Stäng Av. Slå av Skärmen. Gå och Lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Kan inte bara lägga mig så data beroende :SSlå av Runescape.Slå av Internet Explorer. Tryck Start. Tryck Stäng Av. Tryck Stäng Av. Slå av Skärmen. Gå och Lägg dig. Det där förklarar allt, så du gör bäst i att lyssna, Str5ndb3rg. Det finns inget annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Lägg av nu, det är patetiskt att tänka att "Jag kan inte göra det, jag är för datorberoende." Tänk på saker som du skulle behöva göra istället för att sitta och spela något meningslöst spel på datorn som endast får dig på andra tankar. Sätt dig ner och tänk ut det som gör dig ledsen/irriterad/whatever och gör någonting åt det istället. Du kan inte gå hela livet och stänga in dig i datorn och låta dina känslor bubbla upp inom dig. Du kan alltid göra andra saker, nyttigare saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Kan inte bara lägga mig så data beroende :SSkaffa ett nätverk utanför datorn, det är viktigt speciellt som du i din ålder, du måste lära dighur världen funkar utanför och inte bara framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.